Contact

Voor vragen over je bestelling, vermeld altijd je ordernummer.

We merken dat PostNL de status van brievenbuspakketjes soms ten onrechte op ‘geleverd’ zet terwijl ze nog onderweg zijn.

Dit kan gebeuren als de postbode geen scanner heeft en het pakje automatisch als ‘bezorgt’ registreert.

Ondanks dat dit systeem niet ideaal is, is het de werkwijze van PostNL.

We vragen je om tot 3 werkdagen te wachten op de bezorging en ook bij de buren te informeren of het pakketje daar is afgeleverd.

Als je pakketje na 3 werkdagen nog steeds niet is gearriveerd, laat het ons weten. We sturen je dan een claimformulier. Na invullen en ondertekenen starten we een onderzoek bij PostNL.

In geval van vermissing door de bezorgdienst, zorgen we voor een nieuwe verzending van je bestelling of een terugbetaling.

Door onderbezetting bij de klantenservice is onze reactietijd langer dan wij zouden willen. We streven ernaar om binnen 24 tot 48 uur te reageren.

  • *: Je moet dit veld invullen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ondanks meerdere onderzoeken naar noötropica kan en mag er geen gezondheidsclaim op de werking en eigenschappen van de producten worden gemaakt. Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzingen!